Κατασκευή E-Shop σε OpenCart και Τεχνική Υποστήριξη σε OpenCart.

  • Post category:Blog
  1. Υψηλός ανταγωνισμός

Υπάρχουν πάρα πολλά e-shop σήμερα και έτσι είναι φυσικό να υπάρχει αρκετά μεγάλος ανταγωνισμός που οδηγεί στο γεγονός ότι κάποια eshop δεν θα κάνουνε καθόλου πωλήσεις, εκτός και άμα κάνουν όλα όσα χρειάζονται για να ξεπεράσουν τον ανταγωνισμό. Θα πρέπει να γίνεται συστηματική παρακολούθηση του ανταγωνισμού, ώστε η επιχείρηση σας να βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά.

  1. Έχετε υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης

Οι μέσοι όροι του ποσοστού εγκατάλειψης είναι οι παρακάτω:

  • Ελάχιστο Bounce Rate – 14.3%
  • Μέσο Bounce Rate – 33.9%
  • Μέγιστο Bounce Rate – 68%

Θα πρέπει να στηθεί το eshop έτσι, ώστε να κρατάει ζωντανό το ενδιαφέρον του επισκέπτη και να το παρακινεί να αναζητήσει αυτό που ψάχνει και να ολοκληρώσει την αγορά στο eshop σας.

  1. Σωστή δόμηση σελίδας προϊόντος

Η σελίδα με το προϊόν σας είναι ίσως το σημείο όπου ο υποψήφιος επισκέπτης θα πάρει την απόφαση αγοράς ή όχι. Έτσι θα πρέπει να φροντίσετε να έχετε πολύ σωστά δομημένες σελίδες προϊόντων και έτσι θα πρέπει να έχετε φροντίσει για τα παρακάτω:

  • Θα πρέπει να έχετε υψηλής ποιότητας φωτογραφία ή φωτογραφίες του προϊόντος, χωρίς όμως να δημιουργούν καθυστερήσεις στη φόρτωση της σελίδας
  • Θα πρέπει να υπάρχει ακριβής και αναλυτική περιγραφή
  • Θα πρέπει να υπάρχουν reviews πελατών
  • Θα πρέπει να εμφανίζονται προτεινόμενα/σχετικά προϊόντα από κάτω
  • Θα πρέπει να υπάρχει σωστή δομή της σελίδας του προϊόντος
  1. Yψηλό ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών

Η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών σε ένα eshop είναι άλλη μια μεγάλη μάστιγα που θα πρέπει να την καταπολεμήσετε εν τη γενέση της. Σύμφωνα με στατιστικές έρευνες το μέσο ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού αγορών είναι 69% και αυτό όπως το αντιλαμβάνεστε είναι αρκετά ανυσηχητικό για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

  • Παρακάτω σας δίνουμε ενδεικτικά τις 10 συνηθέστερες αιτίες εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών:
  • Το 44% εγκαταλείπει λόγω υψηλών μεταφορικών
  • Το 41% δεν είναι έτοιμο να αγοράσει
  • Το 25% θεωρεί ότι η τιμή είναι ακριβή
  • Το 24% θέλει να ξαναδεί τα προϊόντα και δεύτερη φορά
  • Το 22% δεν αντιλήφθηκε ακριβώς τα μεταφορικά κόστη
  • Το 14% εγκαταλείπει γιατί απαιτείται εγγραφή για αγορά
  • Το 12% θέλει περισσότερη πληροφόρηση
  • Το 11% βρίσκει την διαδικασία αγοράς πολύπολοκη
  • Το 11% θεωρεί ότι το eshop σας είναι πολύ αργό
  • Το 8% ανακαλύπτει ότι υπάρχουν επιπλέον φόροι

Θα πρέπει να κάνετε ότι μπορείτε πρώτον για να μάθετε την αιτία της εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών για το δικό σας eshop και δεύτερον για να βρείτε τρόπους να την μειώσετε.

  1. Κόστος μεταφορικών

Τα δωρεάν μεταφορικά είναι σημαντικός λόγος για τον οποίο θα αγοράσει ή όχι κάποιος από το eshop σας και ειδικά στις περιπτώσεις όπου τα μεταφορικά είναι υψηλά ή το κόστος αντικαταβολής απαγορευτικό, μάλλον ο πελάτης θα το ξανασκεφτεί για το άμα θα αγοράσει από εσάς και ίσως τελευταία στιγμή να εγκαταλείψει το καλάθι αγορών.