Η δωρεάν αποστολή είναι μια ολοένα και πιο δημοφιλής επιλογή για online αγορές, όπου οι πελάτες δεν χρειάζεται να πληρώσουν επιπλέον για τα έξοδα αποστολής. Η δωρεάν αποστολή είναι ελκυστική για πελάτες που επιθυμούν μια απλοϊκή τιμολόγηση των προϊόντων που αγοράζουν, η οποία με τη σειρά της το καθίσταται πιθανό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις διαδικτυακές επιχειρήσεις.
Γιατί να προσφέρω δωρεάν έξοδα αποστολής;
Οι πολλαπλές επιλογές αποστολής παίζουν κύριο ρόλο στην απόφαση των καταναλωτών, που να ξοδέψουν τα χρήματά που απέκτησαν μετά από σκληρή δουλειά.
Παρέχοντας πολλαπλές μεθόδους αποστολής, μια επιχείρηση λιανικής που δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο, μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις της και κατ’ επέκταση τα έσοδα και τα κέρδη.
Αυτό επιτυγχάνεται για τους εξής λόγους:
Τα παρατημένα καλάθια είναι σε μεγάλο βαθμό αντίδραση των καταναλωτών στις κρυφές χρεώσεις που εμφανίζονται στο checkout. Η διατήρηση σταθερού κόστους καθ’ όλη την διάρκεια της διαδικασίας αγοράς, αυξάνει την πιθανότητα οι χρήστες να ολοκληρώσουν επιτυχώς τις αγορές τους. Επομένως, η δωρεάν αποστολή προσελκύει τους πελάτες να αγοράσουν, συναθροίζοντας όλα τα κόστη στη τελική τιμή του προϊόντος.
Πως να πληρώσετε για το κόστος αποστολής
Κάποιος όμως πρέπει να πληρώσει τα έξοδα αποστολής εκ μέρους των καταναλωτών. Το κύριο ερώτημα για τις επιχειρήσεις είναι πως να προσφέρουν δωρεάν αποστολή κρατώντας τα έξοδα σταθερά;
Ενσωματώστε τα έξοδα αποστολής στην τελική τιμή του προϊόντος:
καταλάβετε τα έξοδα αποστολής από τη στιγμή που θα λάβετε το απόθεμα και ενσωματώστε τα στα οικονομικά σας μοντέλα. Έτσι θα έχετε ένα προϊόν με μια τελική τιμή που θα περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής.
Επικοινωνήστε τα δωρεάν έξοδα αποστολής που προσφέρετε:
οι καταναλωτές λατρεύουν brands που δεν τους χρεώνουν επιπλέον αποστολή και μεταφορικά. Αυτό είναι βασικό πλεονέκτημα σας στο οποίο θα πρέπει να στοχεύσετε και να διαφημίσετε. Τόσο στο ίδιο το eshop (με banners στη homepage αλλά και στη κάθε προϊοντική σελίδα), όσο και στις διαφημίσεις σας.
Επικεντρωθείτε στα cross/up sells:
τα έξοδα αποστολής ελαχιστοποιούνται όσα παραπάνω προϊόντα προσθέτει ο καταναλωτής στο καλάθι του. Προσπαθήστε να τους ωθήσετε να αγοράσουν παραπάνω προϊόντα, ώστε να πετύχετε το μέγιστο περιθώριο κέρδους.
Οι επιχειρήσεις επίσης μπορούν να μειώσουν το καπέλο των εξόδων αυτών, ερχόμενες σε μια σταθερή σχέση με τις εταιρείες μεταφορικής. Επίσης, είναι μια καλή θυσία βραχυπρόθεσμα, αν μακροπρόθεσμα δημιουργήσει πιστό πελατολόγιο.
Τρόποι να προσφέρετε δωρεάν έξοδα αποστολής
Τα δωρεάν έξοδα αποστολής μπορούν να είναι ένα πολύ επιτυχημένο εργαλείο marketing, που θα ωφελήσει αμφότερους την επιχείρηση και τον πελάτη. Υπάρχουν πολλοί ευφυής τρόποι να δημιουργήσουμε πωλήσεις αλλά και να πείσουμε τους καταναλωτές να συνεχίζουν να επισκέπτονται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.
Μερικοί τρόποι ενσωμάτωσης της δωρεάν αποστολής ακολουθούν παρακάτω:
Δωρεάν μεταφορικά από ένα χρηματικό ποσό και πάνω:
αρκετοί καταναλωτές θα προτιμήσουν να προσθέσουν παραπάνω προϊόντα στο καλάθι τους παρά να χάσουν μια δωρεάν προσφορά, όπως τα δωρεάν έξοδα αποστολής.
Αγοράστε δύο ή παραπάνω προϊόντα:
προωθήστε τους πελάτες να αγοράσουν παραπάνω προϊόντα, χρησιμοποιώντας μια εκστρατεία προώθησης για δωρεάν έξοδα αποστολής.
Συγκεκριμένο χρονικό διάστημα:
Η προσφορά δωρεάν αποστολής για συγκεκριμένη χρονική περίοδο είναι ένα καλό εργαλείο για περισσότερες πωλήσεις σε περιόδους που η κίνηση είναι πεσμένη. Επίσης, μπορεί να είναι ένας επιπλέον παράγοντας οι καταναλωτές να σας επιλέξουν σε περιόδους έντονου ανταγωνισμού.