Κατασκευή E-Shop σε OpenCart και Τεχνική Υποστήριξη σε OpenCart.

  • Post category:Blog

Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν πολλά εκατομμύρια eshops. Γιατί όμως μόνο λίγα (Amazon, Ebay, Aliexpress, Walmart etc) από αυτά ξεχωρίζουν;


Παρακάτω θα βρείτε 10 χαρακτηριστικά που μοιράζονται όλα τα επιτυχημένα eshops.

Εύκολη πλοήγηση

Αυτή είναι μια από τις πιο σημαντικές πτυχές στο eshop σας. Εάν η πλοήγηση είναι δύσκολη, τότε οι πελάτες σας δεν είναι σε θέση να περιηγηθούν στο κατάστημά σας και να βρούνε τα προϊόντα που ψάχνουν. Αυτό δεν θα εκνευρίσει μόνο τον πελάτη, αλλά θα τον προκαλέσει να μην επιστρέψει ποτέ ξανά στο eshop σας. Εδώ θα χρειαστεί η εταιρεία σας να κάνει δοκιμές για την ευκολία πλοήγησης αλλά και να ελέγξει τις επιπτώσεις στην πλοήγηση που θα έχει το γενικότερο στήσιμο του eshop.

Γρήγορο eshop

Εκτός του ότι η ταχύτητα φόρτωσης ενός site είναι προαπαιτούμενο για να πετύχει υψηλές θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Η κακή απόδοση σε αυτό το κομμάτι μπορεί να υποδαυλίσει την γενικότερη απόδοση του eshop.

Το 40% των χρηστών πρόκειται να εγκαταλείψουν την προσπάθεια επίσκεψης σε έναν ιστότοπο και να ψάξουν να βρουν λύση αλλού, αν κάνει παραπάνω από 3 δευτερόλεπτα να φορτώσει.

Ξεκάθαρες πολιτικές

Οι πολιτικές είναι αυτές που προστατεύουν όχι μόνο τον πελάτη αλλά και τον ίδιο τον έμπορο. Το να υπάρχουν ξεκάθαρες πολιτικές επιστροφών θα σας γλιτώσει από μελλοντικές συγκρούσεις με πελάτες που θέλουν να επιστρέψουν τα προϊόντα τους. Ενώ, οι ξεκάθαρες πολιτικές αποστολής προϊόντων θα δώσουν την αίσθηση στον πελάτη ότι έχετε ένα αξιόπιστο σύστημα σε λειτουργία το οποίο μπορεί να εμπιστευτεί.

Εύκολο και γρήγορο checkout

Αυτό είναι το σημείο που ένα μεγάλο μέρος των χρηστών εγκαταλείπουν την διαδικασία αγοράς.

Κάποια από τα καλύτερα συστήματα checkout έχει η Amazon.

Η δημιουργία προφίλ από τους χρήστες το οποίο θα κρατάει τις διευθύνσεις και τα στοιχεία πληρωμών τους για μελλοντική χρήση, θα μειώσει δραστικά τον χρόνο ολοκλήρωσης αγορών και θα αυξήσει τα αναμενόμενα έσοδα.

Ο σχεδιασμός δεν διασπά την προσοχή από την διαδικασία αγοράς

Σίγουρα όλοι θα παραδεχτούμε ότι πολλές φορές ο σχεδιασμός ενός site μπορείς να μας τρελάνει.

Ένας καλαίσθητος σχεδιασμός δεν θα πρέπει να υποβαθμίζει την διαδικασία αγοράς σε καμία περίπτωση. Websites που είναι απλά φτιαγμένα βαθμολογούνται υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης σε σχέση με αυτά που έχουν δυσκολίες στην περιήγηση.

Όταν ο σχεδιασμός αφαιρεί από την διαδικασία αγοράς τότε οι χρήστες δυσκολεύονται να περιηγηθούν και αποχωρούν από ένα eshop χωρίς να ολοκληρώσουν κάποια αγορά.

Επωνυμία

Η επωνυμία είναι σημαντικό κομμάτι μιας οποιασδήποτε επιχείρησης. Είναι αυτό το οποίο οι χρήστες θα θυμούνται από την επιχείρησή σας.

Με τον όρο επωνυμία (branding), εννοούμε το σύνολο των εμπειριών τις οποίες ένας χρήστης θα βιώσει ερχόμενος σε επαφή με την επιχείρησή σας.

Το μάρκετινγκ και η επωνυμία της επιχείρησής σας είναι οι κύριοι λόγοι που κάποιος χρήστης θα αποφασίσει να επισκεφθεί το eshop σας αλλά και θα το θυμάται την επόμενη φορά που θα έρθει σε επαφή με αυτήν.

Αν η επωνυμία σας δεν γίνεται λόγος να επισκέπτονται οι χρήστες το eshop σας, κάτι μάλλον πάει στραβά.

Προώθηση σχετικών προϊόντων

Όταν ένας χρήστης περιηγείται σε ένα eshop με την πρόθεση να αγοράσει κάποιο προϊόν, έχει στο μυαλό του συγκεκριμένα πράγματα όπως χρώματα, συγκεκριμένο σχέδιο, ή υλικό από το οποίο θέλει να είναι φτιαγμένο το προϊόν.

Με το να δείχνουμε στους χρήστες σχετικά προϊόντα που μοιράζονται χαρακτηριστικά με το προϊόν που ψάχνουν, τους βοηθάμε να ολοκληρώσουν ευκολότερα τις αγορές τους στο eshop μας.

Ακριβής περιγραφές προϊόντων

Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να διαβάζεις την περιγραφή ενός προϊόντος σε ένα eshop και στο τέλος να λαμβάνεις κάτι τελείως διαφορετικό.

Όχι, μόνο καταστρέφει την εμπειρία που έχει ο χρήστης με την επιχείρησή σας αλλά εξασφαλίζει ότι δεν πρόκειται να αγοράσει ποτέ ξανά από εσάς. Επίσης, δεν μετριάζει τις προσδοκίες των πελατών που δεν μπορούν να εκπληρωθούν.

Συχνά μια ακριβή περιγραφή του προϊόντος, θα βοηθήσει ώστε οι πελάτες σας να γνωρίζουν ακριβώς τι είναι αυτό που πρόκειται να λάβουν και θα μειώσει σημαντικά τις επιστροφές προϊόντων και τυχόν συγκρούσεις μαζί τους.

Αποτελεσματική μπάρα αναζήτησης

Οι προχωρημένοι χρήστες και όσοι ξέρουν τι θέλουν συνήθως πηγαίνουν κατευθείαν στη μπάρα αναζήτησης στον ιστότοπό σας. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η επιτυχία της Amazon συνδέεται με το γεγονός ότι η αναζήτηση στο site τους κατατάσσεται στην πρώτη θέση στον κόσμο. Το κλειδί για την επιτυχή αναζήτηση είναι η κατανόηση του τρόπου αναζήτησης των χρηστών σας και των φράσεων που χρησιμοποιούν για την αναζήτηση των προϊόντων σας. Όσο καλύτερα μιμείστε αυτό, τόσο περισσότερη χρησιμότητα θα βρουν οι χρήστες από τη λειτουργία αναζήτησής στο eshop σας.

Φωτογραφίες και βίντεο υψηλής ποιότητας

Η ύπαρξη μη καθαρών φωτογραφιών και βίντεο είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που μπορεί να αποτρέψουν κάποιον χρήστη από το να γίνει πελάτες.

Όχι, μόνο μειώνουν την εκλαμβανόμενη ποιότητα του προϊόντος αλλά δίνουν την αίσθηση της προχειρότητας και ερασιτεχνικότητας στο eshop σας.

Δυσκολεύει τους χρήστες να αποφασίσουν εάν αυτό είναι το προϊόν που χρειάζονται και τους κάνει να έχουν ψευδείς προσδοκίες σχετικά με αυτό.

Στη σημερινή περίοδο, που μέχρι και με τα κινητά μας μπορούμε να τραβήξουμε φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης δεν υπάρχει λόγος τα προϊόντα στο eshop σας να μην είναι της αυτής ποιότητας.

Ολοκληρώνοντας

Αυτές είναι μόνο μερικές από τις λειτουργίες που χρειάζεται ένα eshop για να είναι επιτυχημένο. Για να είστε σίγουροι ότι θα πετύχετε, απευθυνθείτε σε κάποιον επαγγελματία που γνωρίζει να σας παρέχει όλα τα απαραίτητα εργαλεία ενός αποτελεσματικού eshop.