- Με το e-shop έχεις μια θέση στον διαδικτυακό κόσμο!
Για τις αγορές του, για αναζήτηση πληροφοριών για την εταιρεία ή τη μάρκα του προϊόντος που θέλει ν’ αγοράσει ο καταναλωτής , χρησιμοποιεί το διαδίκτυο. Έτσι επιχειρήσεις που δε έχουν E shop, γίνονται όλο και πιο απρόσιτες στον καταναλωτή που επιλέγει το διαδίκτυο για τις αγορές του.
- Δε μένουμε στην τοπική αγορά, εξαπλωνόμαστε σε όλο τον κόσμο
Ο αγοραστής μπορεί να βρίσκεται σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου ξεφεύγοντας από όρια της τοπικής αγοράς! Μπορείτε να λαμβάνετε παραγγελίες από υπάρχοντες ή νέους πελάτες που βρίσκονται σε μια άλλη πόλη ή ακόμα και άλλη χώρα.
- Μπαίνετε δυναμικά στο “παιχνίδι” του ανταγωνισμού
Οι επιχειρήσεις που ξεχωρίζουν δεν είναι αυτές που διαθέτουν τις ακριβές εγκαταστάσεις και τους πολλούς υπαλλήλους, αλλά αυτές που διαθέτουν ένα φιλικό και λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα για τους επισκέπτες και μία φιλική ιστοσελίδα στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό που ενδιαφέρει τους πελάτες στο διαδίκτυο είναι η σωστή προβολή των προϊόντων. Φτιάχνοντας ένα εντυπωσιακό e-shop, είστε ικανοί να ανταγωνιστείτε τα μεγαλύτερα ονόματα του χώρου σας!
- Το Eshop είναι ανοιχτό 24 ώρες / όλο το χρόνο
Το e-shop δεν έχει ωράριο. Όλες οι παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιούνται τις ώρες που εσείς είστε απασχολημένος, ενώ ο αγοραστής όχι! Ένας ακούραστος πωλητής που μπορεί να απαντά σε ερωτήσεις των πελατών και παράλληλα να εκτελεί πολλαπλές παραγγελίες.
- Χαμηλότερο κόστος για διαφήμιση
Ένα έξυπνο και σύγχρονο online κατάστημα είναι η καλύτερη και μόνιμη διαφήμιση όλων των προϊόντων και υπηρεσιών σας απαλλάσσοντάς σας μόνιμα από αρκετά άλλα κόστη διαφήμισης. Σε κάθε εισαγωγή ενός νέου προϊόντος δε χρειάζεστε εξολοκλήρου καινούργια διαφημιστικά φυλλάδια ή άλλες έντυπες και ιντερνετικές διαφημίσεις για να το προβάλετε. Το μόνο που χρειάζεται είναι να το ανεβάζεται στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και η διαφήμισή σας είναι ήδη έτοιμη, χωρίς να έχετε ξοδέψει επιπλέον χρήματα!
- H πορεία της επιχείρησης σας, σε αριθμούς :
Το E-Shop σας δίνει πληροφορίες και πολύ σημαντικά στατιστικά για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων. Μπορείτε πολύ εύκολα να δείτε:
1. Πόσα προϊόντα πωλήθηκαν
2. Πότε αγοράστηκαν και από ποιον
4. Ποιος ήταν ο τζίρος ανά προϊόν ή ανά κατηγορία προϊόντων