Τι αλλάζει όμως στον τρόπο όπου η Google βλέπει τα keywords?
H Google αρχίζει να προωθεί και να επιβραβεύει την φυσικότητα σε ένα κείμενο, και όχι το “τεχνικά” γραμμένο για SEO. Μέχρι τώρα όταν θέλαμε να δώσουμε έμφαση σε κάποια λέξη κλειδί την χρησιμοποιούσαμε αυτούσια σε συγκεκριμένα σημεία όπως :
- Page title
- Seo Url
- Meta description
- Σε επικεφαλίδες h1, h2, h3 …
- Με bold στην περιγραφή
O νέος αλγόριθμος κάνει τα πράγματα λίγο πιο δύσκολα, δίνει μεγάλη έμφαση στις παραλλαγές των λέξεων κλειδιών, αυτομάτως δημιουργούνται τα ερωτήματα:
Που μπορώ να βρω τις παραλλαγές των λέξεων κλειδιών;
Πως θα πρέπει να είναι ένα σωστό κείμενο για SEO;
Παραλλαγές ή Συνώνυμες των λέξεων κλειδιών (LS keywords)
Ας δούμε ένα απλό παράδειγμα, κάντε μια αναζήτηση στο Google με την λέξη “παιδικά ρούχα” αν κατευθυνθείτε στο κάτω μέρος της σελίδας θα δείτε το σημείο όπου λεει
Αναζητήσεις σχετικές με παιδικά ρουχα