Κατασκευή E-Shop σε OpenCart και Τεχνική Υποστήριξη σε OpenCart.

  • Post category:Blog

SEO ή αλλιώς Search Engine Optimization. Ένας όρος που πολύ πιθανόν να έχεις ακούσει.

Το SEO στα Ελληνικά μεταφράζεται “βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης”. Έχει να κάνει λοιπόν με τις μηχανές αναζήτησης όπως το Google, Bing κ.τ.λ.

Ας μάθουμε όμως κάποια πράγματα για το SEO.

Τι ακριβώς συμβαίνει όταν κάνεις μια αναζήτηση στο Google;

Κάθε φορά που κάνεις μια αναζήτηση στο Google βλέπεις κάποια αποτελέσματα συναφή με αυτό που έψαχνες. Υπάρχουν δύο ειδών αποτελεσμάτων που εμφανίζονται.

Τα λεγόμενα πληρωμένα αποτελέσματα ή αλλιώς πληρωμένες διαφημίσεις και τα οργανικά αποτελέσματα.

Εάν για παράδειγμα κάνεις μια αναζήτηση με την λέξη κλειδί “γυναικείο μπουφάν” θα δεις ότι εμφανίζονται πολλά αποτελέσματα συναφή με αυτό που έψαχνες.

Πώς όμως αποφασίζεται η κατάταξη των ιστοσελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης; Και πως μια ιστοσελίδα θα εμφανίζεται πρώτη, δεύτερη κ.τ.λ. ;

Εάν π.χ. έχεις ένα κατάστημα με ρούχα ίσως αναρωτιέσαι γιατί η ιστοσελίδα σου εμφανίζεται στην δεύτερη – τρίτη σελίδα των αποτελεσμάτων και όχι π.χ. στην πρώτη.

Η κατάταξη λοιπόν των αποτελεσμάτων γίνεται μέσα από ένα εξελιγμένο αλγόριθμο που χρησιμοποιεί η Google.

Ενώ εσύ ψάχνεις για παράδειγμα “αθλητικά ρούχα” η Google σαρώνει τις βάσεις δεδομένων της και σύμφωνα με κάποια κριτήρια επιλέγει τα αποτελέσματα που θα εμφανιστούν.

Ο στόχος της μηχανής αναζήτησης της Google είναι να σου εμφανίσει άμεσα τα  αποτελέσματα που ταιριάζουν περισσότερο σε αυτό που ψάχνεις και αφού επισκεφτείς κάποια ιστοσελίδα να έχεις την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης. Κάπου εδώ λοιπόν αναλαμβάνει δουλειά το SEO.

Με απλά λόγια, το SEO πραγματοποιεί μια σειρά από ενέργειες που θα πρέπει να εκτελέσεις στην ιστοσελίδα σου, έτσι ώστε να βελτιώσεις την κατάταξη και την ορατότητα της στις μηχανές αναζήτησης.

Γιατί είναι τόσο σημαντικό να βελτιώσεις την κατάταξή σου στα αποτελέσματα της Google;

Φαντάσου λοιπόν ότι έχεις μια φυσική επιχείρηση που πουλάει παπούτσια. Η έδρα της είναι σε μία πόλη που έχει πολλές ακόμη τέτοιες επιχειρήσεις.

Ενώ οι περισσότερες από αυτές είναι σε εύκολα προσβάσιμα σημεία και σε κεντρικούς δρόμους η δική σου επιχείρηση είναι σε ένα δύσκολα προσβάσιμο δρόμο που ελάχιστος κόσμος τον ξέρει.

Πώς λοιπόν θα κάνεις πωλήσεις όταν οι υποψήφιοι πελάτες σου δεν έχουν πρόσβαση και δεν έχουν ακούσει ποτέ για την επιχείρηση σου; Το ίδιο ισχύει και στον ψηφιακό κόσμο.

Αν κάποιος ψάχνει για παπούτσια αλλά η ιστοσελίδα σου εμφανίζεται στην δέκατη σελίδα των αποτελεσμάτων είναι εγγυημένο ότι κανείς δεν θα την επισκεφτεί.

Είναι λοιπόν μια πολύ καλή ευκαιρία να προσπαθήσεις να βελτιώσεις αυτήν την κατάταξη και να κερδίσεις περισσότερους πελάτες.